Julgran... vilken kategori tillhör du???

Det finns många olika smaker...tycken...stilar...
... Vart passar du in?  ;)


**********************
**************



* Den toppmoderna, som bara måste ha det senaste... Spelar ingen roll hur det ser ut, säger modebranchen att det   är detta som gäller så följer jag det slaviskt.



* Den traditionella... Det ska vara som det alltid har varit, inga ändringar här då får jag mardrömmar. Har mormors julgranskulor och glittret som jag köpte för 3 år sedan.



* Amerikansk... större och mer destå bättre. Massor av glitter, kulor, rosetter... vart är granen??? Granen ska vara så stor, att du slänger upp tältet under granen och sover där. Granen täcker halva din bostad men det gör inget, bara grannarna blir avundsjuk när de ser din vackra, maffiga, spektakulära gran.





xoxo

Kommentarer
Postat av: Fru Harbeck

Amerikansk defenitivt!!! Synd bara att man inte har platsen för en så vacker gran :(

2009-11-22 @ 17:43:35
URL: http://crazyurbanmum.blogg.se/
Postat av: anouk

HAHA vi skrev om samma sak samtidigt. Coolt;)

2009-11-22 @ 19:48:20
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag gillar den traditionella. Har julgranspynt sparat sen vi systrar va små. Alla hade olika, och de ska sitta i min gran i framtiden. So what om vissa e lite "tacky". Dom betyder mkt och har många minnen med sig. De "finaste" är en vit ängel i porslin och en blå-silvrig fågel med luden svans. Fåglen e nog egentligen skit ful om jag tänker efter. Men den va de finste jag viste när jag va liten. Tyvärr så ska jag nog inte ha gran i år heller. Min monsterkatt hade plundrat den inom en timme. Kram

2009-11-23 @ 13:11:30
URL: http://lisathea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0