Kärlek & Mat på samma gång??!

Min älskade sambo Henrik står nu i köket å fixar underbar mat än en gång. Han har faktiskt gjort det oftare å oftare sista tiden. Skönt att jag får lite paus å egentid eller att jag kan sitta å leka med lilla Malte utan att känna stress att maten ska hinna bli färdig i tid. Det är ju inget minus att han lagar riiiktigt god mat me :D Min egen lilla kock :x
Maten blir oftast ganska sent när Henkan gör den... men med riktigt fin "restaurangmat" så känns de som de kvittar ;)  Nu e maten klar!!!  Fy f-n va gott de ska bli. 

Ha det så bra alla... nu ska de käkas ;)

Kommentarer
Postat av: Sophia

Hur har du dresserat honom? Jag skulle behöva lära mig av dig : D

2009-11-06 @ 16:12:42
URL: http://systersophias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0