Måla, måla måla...

Jag vill måla hela världen lilla mamma...

Hade lite färg över för ett par dagar sedan och tänkte, vad kan jag mer måla??? Tittade mig runt  å upptäckte en del saker som jag kunde styla om :) Tänkte att ja, blir det för jävla fult så får jag dumpa dom, nu när jag ändå ska flytta.

Här är en del av de saker jag kladdade på :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Målade Maltes stol svart med en lastbil på. (fynd från loppis för 5kr)



Målade en kruka som absolut inte passade in med mina färger hemma. En gåva, så jag har inte velat göra av med den. Nu passar den in bättre :)



Sen kladdade jag lite på en ljusblå kruka, ljus träfärgad ostbricka och vit ljuslykta. De 2 förstnämnda passade heller inte in hemma, så varför inte slänga på samma färg på alla tre??



Så målade jag även ett gäng ramar till Maltes rum :) 
Kul å pyssla ibland... bara sitta å slappna av, å släppa allt. :)

Nu ska jag fixa mig iordning lite, så bär det av till Henkans mormor.
Ha det gott :)

xoxo

Kommentarer
Postat av: Marina

Smart! O det blev snyggt som fan ju!! :D

2009-10-21 @ 15:46:43
URL: http://eatmyazz.blogg.se/
Postat av: anouk

Du e så duktig du;) Stolen blev riktigt fin:D

2009-10-21 @ 18:37:33
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det var ett tag sen men ja ser att du håller dig sysselsatt;-) en annan undrar hur faan du orkar?!! ;) Mkt har hänt under året men det är fint att veta att ni lever i kärlek å harmoni



kramas

2009-10-23 @ 17:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0