...

Har ju inte varit inne å skrivit på några dagar nu... Man får ju passa på å sitta här när lilla Malte sover, det är egentligen den enda gången som jag har tid å skriva, fixa foton... Annars hade tagit daaaar att få ihop något ;) . Och skulle det då komma upp något annat vid Maltes nanetid, så blir det ju inte mycket skrivande den dagen.

Men så är det att va mamma ;) Mycket Maltetid blir det ju, han är även inne i en liten mammaperiod hahaha... Han ska bara busa, busa, busa... hihihi. Men han har även börjat att vilja gosa lite mer med, å det är ju bara sååå mysigt :)

Well, i helgen har väl vi, familjen hunnit med en del... Fredagen behövde Jaana hjälp med att få hem sista lasset från hennes exsambo. Fixade käk till mig, Jaana, Henkan å Pär, sen blev det ju Idol tittande. Senare på kvällen blev det lite kortspel med Jaana å hennes nya "Kalle, Kalan, Karl... kärt barn har många namn ;)
Lördagen blev det en tur med Diana http://anouk.blogg.se å Björn till ett jätte mysig konstbutik utanför Åhus (måste fråga Diana vad den hette) Vi fyndade några saker å sen satt vi å fikade där en bra stund. Sååå trevligt att bara köra iväg å "titta lite" hahah... Det fanns ju så mycket fint, får ta en runda dit igen snart :)

På kvällen bjöds det på paty å alkohol.
.. iallafall för de andra. Jag va ju den nyktra som vanligt ( ännu en sak som har hängt på sen jag blev mamma). Men SUPERtrevligt var det ändå :) Pär firade sin 25/26 års dag hihihi. Maten var jäkla god... tog påfyllnig å det gör jag nästan aldrig (då jag försöker gå ner i vikt) men de va ju så gott att jag va tvungen att klämma ner lite extra... + att jag hade ju inte ätit mkt mer än en kaka å en kopp kaffe på hela dagen. Absolut INTE bra om man vill gå ner i vikt!!!! Men ibland, någon gång blir det så när man har mycket att göra.
Som sagt, god mat, trevligt sällskap :) Vi fick även bada tunna,. Tänkte ju inte göra de först, men ångrar inte att jag hoppade i den.

Idag blir det lite söndagsstädning, syrran skulle komma över hjälpa till lite, å så får jag se om jag får liv i Henkan me :)

Kommentarer
Postat av: Anouk

Vilket mysigt inlägg, men hurru du måste ju göra bilderna större så man får se ordentligt:D

2009-10-25 @ 13:48:42
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Sandriz

Hahaha ja, jag såg ju de, men hade inte tid å ändra. Malte ville busa. + att vi håller på å röjer i lägenheten :) Men ska fixa det ;)

2009-10-26 @ 00:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0