Min lya.

Ja, nu är man snart helt färdig med lägenheten. Lite lister här å där, sen ska jag inte göra mycket mer... Väntar istället tills vi kommer till den nya bostaden. När vi flyttade in så va köket svart med fula vitvaror, storarummet mörkbrunt, sovrummet rött/blått, hallen gråblå och trångt med massor av garderober. Nu är vitvarorna bytta, garderoberna nerplockade och hela lägenheten ljusare.
Det blev en klar förbättring... men inte riktigt 100% som jag vill ha det.

Här är lite bilder på lägenheten som jag lagt ut på blocket:

http://www.blocket.se/kristianstad/Ljus__frasch_och_rymlig_2_a_24214817.htm?ca=23_8&w=0

Eftersom det bara är en 2:a så är det nu dags att flytta till större, där man kan fortsätta att fixa å dona :) Där jag kommer att lägga mer tid å energi på att inreda. Den tid å energi som Malte tillåter mig att lägga ;)

Har en del bilder i huvudet på hur jag vill ha det, men ska ut på nätet å se om man hittar lite tips å ideér.
Det här med internet är ju inte heeeelt fel ;)

xoxo


Kommentarer
Postat av: Marina

Fan så mysig lägenhet!!!!!!!!!!!!!

2009-10-20 @ 17:50:21
URL: http://eatmyazz.blogg.se/
Postat av: Sandriz

Tackar :)

2009-10-21 @ 14:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0