Tisdag...



Blev bjuden på äpplekaka hos Henkans mormor Ulla som va sååå god :)

Sen hade jag en beställning på en smörgåstårta, så jag passade på att göra en till mig me. Jag bjöd hem Diana (syrran va ju redan här :P ), så drack kaffe å mumsade på smörgåstårtan.
Det blev ganska mycket, så det räckte till en bra bit som skickades hem till Björn, Christoffer å Lisa fick en varsin liten bit på onsdagen, Emma fik en bit till hennes kaffe och Henkan fick med sig en rejäl bit till jobbet. Slapp ju stå vid spisen den dagen ;)

Nu är ju verkligen hösten här på riktigt. Alla dessa vackra färger!!! Me like :)

xoxo

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja smörgåstårtan va jätte god =) Tack för att man fick smaka. Kram Lisa fisa

2009-10-25 @ 14:38:15
URL: http://lisathea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0