Dagen före...

min födelsedag... ????

Blandade känslor... vill ju inte fylla så mycket som jag gör. Hahahaha Stopp, stopp, stanna...Det går alldeles för snabbt ;)
Men mycket trevligt har det varit idag... trevligt sällskap OCH presenter =) Och då fyller jag ju inte förrän imorgon ;)


My lovely Diana och Björn kom över en runda då jag ville bjuda dom på mina nybakade kakor och få umgås lite med dom. Vi ska ju ha en liten batting bara en månad emellan så det är roligt att ha någon att följas åt med =) Jag önskar verkligen dom all lycka och glädje. Så underbart för dom med, då det är deras första.

Familjen Hansson kom förbi med glatt humör som vanligt OCH 2 stora paketer.... Som visade sig vara café bord och 2 stolar, som jag så gärna velat ha till uteplatsen på framsidan. SUPER!!!! Men sa till dom ett par ggr...  jag fyller ju inte jämnt. Tycker det va mycket, men ack så glad jag blev för presenten =)

Christoffer och Lisa kom också med presenter idag... även där tyckte jag att det var ju så mycket mer än vad som hade behövts. Men man blir ju sååå glad och överrumplad =)

Så dagen resulterade i att få umgås med mycket trevligt gäng och fått gåvor för att göra det???? hahahahaha ;)

Tack mina goa och glada vänner!


Kommentarer
Postat av: elina o nea

Men Sandra, det är väll inget fel på att fylla 25?? ;) Hoppas du hade en bra födelsedag, Henke ser för övrigt väldigt glad ut på bilden när Malte leker tittut med farmor ;) haha KRAM

2010-04-27 @ 18:16:53
URL: http://neagullunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0