En jobbig, ledsam dag men med trevligt inslag...

Ja, denna dagen började inte bra...

Jag fick reda på att en bekant har fått vara med om samma sak som vi... De har förlorat sin son, som de väntade på att få dela sitt liv med.

Detta fick mig så klart att tänka på Lilleman igen och tårarna kom... Jag begav mig senare till min handledare på arbetsförmedlingen, som undrade vad jag har gjort i sommar. Jag fick då dra ramsan igen och tårarna brände innanför ögonlocken. Efter det begav jag mig hem till Kate och där brast det för mig... Jag kunde inte hejda tårarna, jag som hatar att visa andra när jag är ledsen. Så torkade tårarna snabbt men kände att jag inte kunde hålla tårarna inne länge, begav mig därför ut för att ta en cigg och brast i gråt ännu en gång. Och jag har kännt mig ledsen i kroppen hela dagen efter det...

Kate och jag begav oss till Ica, där jag träffade på en tjej som jag inte träffat på länge och hon beklagade sorgen. Än en gång kände jag tårarna brinna, men lyckades hålla dom inne.
Nu sitter jag igen och håller tårarna borta från kinden, jag har ju sällskap. På något sätt vill jag inte belasta andra med min sorg. Vill inte att de ska känna obehag eller sätta dem i en situation där de inte vet vad de ska säga eller göra...

Jag har iallafall varit en heldag hos Kate och det har varit jättetrevligt. Vi har ätit ihop, fikat, busat med barnen och varit på Ica. Lisa kom med på kvällen och busade med ungarna och M blev lite avundsjuk... Han skulle ju ha Lisa för sig själv =)

Kvällen slutade med att M busade lite för mycket och trillade, slog i sin läpp så att det började blöda rejält. Dock så avtog blödandet ganska snabbt. Detta är första gången som jag har varit med när M har slagit sig att det har gått hål, så lite orolig blev man ;)

Nu sover han gott iallfall och det verkar inte vara så farligt... Pustar ut!!! ;)

Snart dags för mig med att sova, men först ett nattabloss med Lisa =D

Kommentarer
Postat av: kitte

hoppas du vet jag finns där för dej å din familj å jag har alltid tid vilken tid på dygnet som helst kram

2010-08-18 @ 01:05:29
Postat av: anouk - NeverEndingPreggo

Hm nej jag vet faktiskt inte alls varför det blev så med bloggadreserna på kommentarerna=/



Usch ja det gör så ont o se dig ledsen min vän. Och jag vet aldrig hur jag ska bete mig. För jag känner mig så "dum" som är höggravid och gnäller om övertid, när du mist din prins... Det är därför ja hållt mig lite i bakgrunden också på sistonde. Men vill ändå att d ska veta hur mkt jag bryr mig om dig och er. Tänker ofta på det som hänt=/



Stoor kram

2010-08-18 @ 05:02:22
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Katleen

Önskade jag kunde vara hos dig,

Så du kunde få gråta ut på min axel hela dagen lång o hela natten o alltid när du behöver det!



Läppen kan verkligen spruta massa blod! Tur han klarade sig bra lille Maltebus!

2010-08-18 @ 09:00:19
Postat av: wickan

Det är helt ok att va ledsen,man måste få gråta och va ledsen, är det så man känner så är det helt rätt.Ingen har förväntat sig att du ska hålla tårarna inne och inget visa.Gråt ut va ledsen va arg tyck att det är orättvist för det har du rätt till.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0