HJÄLP!!!

Hjälp!!! Vet inte vad jag ska välja! Jag ska ju (som jag nämnde i förra inlägget) ge mig på tapetsering.

Jag var i färgaffären häromdagen... i typ 3 timmar och bläddrade i deras pärmar, på jakt efter tapeter. Jag hittade många fina, men ingen som bara *POW* gjorde super intryck. Men jag hittade några som jag gillade. Jag har mycket möbler i mörk valnöt men även vitt, så man ska kunna matcha lite med...


  • Hittade denna som var ganska neutral men fin som fondvägg till 2 väggar bakom soffan




  • Eller denna på vår långa vägg som går från hallen in i storarummet (tapeten är finare IRL, dålig belysning och dålig mobilkamera) Mönstret är upphöjt och brunt och undertill åt kopparfärgen.




  • Denna hittade jag till sovrummet... den ska bara vara över en liten bit av den ena väggen i vårt vita sovrum i sådanafall..





Jag gillar mer skarpa färger, men vi ska inte bo kvar här i evigheter. Så väljer lite mer "neutralt" som "försäljningsknep". Men hjälp, är det den rätta vägen att gå eller inte??

Kommentarer
Postat av: Katleen

Den till sovrummet va underbart!!



..... dom till stora rummet ... jaa... fler val?

Inte? eller? den första då?

2010-08-09 @ 12:01:49
Postat av: anouk - Gravid

Tycker absolut ettan:D



2010-08-09 @ 12:09:13
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Zandris

Ja, jag ska kolla på fler tapeter har jag bestämt mig för :)



mmmmm... Ja...vist är den sista fin, den till sovrummet =) LÖVE IT

2010-08-09 @ 20:38:57
URL: http://scollection.blogg.se/
Postat av: anna

Den till sovrummet var superfin :)

2010-08-10 @ 12:25:14
URL: http://anapanasiti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0