Julbord!

Vi blev bjudna på julbord ikväll, av vår snälla vän Christoffer :)
(Så snällt och så trevligt). Vi var 6st som åkte iväg och hade en trevlig kväll... ett precis lagom litet gäng! =)

M.s faster passade honom medans vi njöt av lite god julmat. Utan henne hjälp, så hade vi ju faktiskt inte kunnat komma iväg. Så tack så mycket Emma! :)


Lite bilder från ikväll



Christoffer försöker göra en kulle av snön där vi kunde sätta kameran på, så att vi alla skulle få plats på fotot... hahahaha  han e för go! (Han räknade nog inte med att kameran kunde bli blöt???!) hahahaha





Mycket snack, mycket mat, mycket foton... mycket av allt!  Härligt!! ;)




Eftersom jag körde, så kunde jag inte dricka någon alkohol... så jag gottade mig istället av efterrätten! ;)
(Men jag orkade inte mer än halva, efter all mat hihihihihi)




Ja, summa sumaron??? Vi hade en trevlig kväll, som är värd att göra ännu en repris på!




Nu ska jag gå in och nana med min älskade H. som faktiskt somnade för en stund sedan... han har ju jobbat natten + en händelserik dag och lite öl på det! Han sussar nog gott tills imorgon ;) ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0