Jullov =)





Ja, då har jag varit i skolan för sista gången detta året!

H. blir me ledig från och med imorgon, så ska bli en helmysig jul =)

Börjar med att dra på julbord imorgon och sedan en glöggkväll hos familjen Hansson på lördag.
Barnfritt för våran del... och det är inget som tillhör vanligheterna när vi är hos Hanssons. Det brukar vara så att H. dricker några öl, de gånger vi käkar middag eller spelar kort ihop och jag håller mig nykter för att ta hand om vår älskade lilla M. Inga problem alls... men ser fram emot att jag också kan ta något gott denna gången :)

M. ska ha en underbar lördag med sin farmor och farfar, där vet jag att han kommer att ha det toppenkul! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0