Följa John! ;)

Lånat från Lisas blogg, som har lånat av Cillas blogg
Passar på medan M. tittar på Bondgården :)




Hur gammal är du om fem år?

Äldre än vad jag skulle vilja vara ;)

Hur lång är du?
well... typ 168cm



Vilken är den senaste filmen du sett?

Bröderna Karlsson

 

Vem ringde dig senast?
Frida

 

Hur löd det senaste sms:et du fick?
Gick det bra på redovisningen?

 

Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Beror på till vem de är och vad man vill :)

 

Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda. Sedan jag var bebbe

 

Vilken ögonfärg har du?
Bruna



Vilken är din favoritjulsång?

Tycker om de flesta =)

 

Vilken är din favoritplats?
Hemma med mina älsklingar ♥♥♥



Vilken plats föredrar du minst?
Inlåst i ett mörkt kylrum... Brrrrr ;) hahahha ne, vet faktiskt inte.

 

Var tror du att du befinner dig om tio år?
Förhoppningsvis så jobbar jag som fritidspedagog eller liknande. Och är lika lycklig med min familj om inte mer =)

 

Vad skrämde dig om natten som barn?
trollen i skrubben, tomtar i väggen och spökena i mörkret :)

 

Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Min lilla M. Han får mig att skratta varje dag, flera gånger om dagen



Hur stor är din säng?

En dubbelsäng. 180*200.

 

Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar! Fast med inkopplad tagentbord och mus.

 

Sover du med eller utan kläder på dig?
Bryss på... om H sover hemma eller inte ;) hahahahaha



Hur många kuddar har du i sängen?
8st



Vilka städer har du bott i?

Städer?? Mer byar :) Bromölla, Gualöv, Sölvesborg, Boxholm... å en runda i Tranås när jag var riktigt liten

 

Tycker du om kaffe?

Mmmmm Coffeeeeeeee   slurp!!! ;)



Sover du på någon särskild sida?

Snurrar runt hela natten lång. Men ligger M. hos mig så blir det vänster sida.

 

Tycker du om att mysa/kela?
Älskar att mysa med mina pojkar, men lite extra med H. ;)



Känner du någon med samma födelsedag som din?
Hmmmm... inte vad jag kommer på sådär rakt upp och ner!



Vill du ha barn?
Ja! Jag har en liten underbar kille och en hos änglarna... :(   ♥ Vill gärna ha en till, ett syskon till M.

 

Kan du några andra språk än svenska?
Engelska. Sen lite fraser så man klarar av att beställa, på spanska ;)




Föredrar du havet eller en bassäng?

Om jag ska simma - Bassäng!!! Usch för sjögräs, fiskar och andra äckliga saker som man hittar i havet. Men att titta på? så klart havet då! =)



Vad spenderar du helst pengar på?

På M. (och saker till familjen) och inredning



Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Desperate Housewives, CSI och Cougar Town

 

Sover du med gosedjur?
Min vovve och mina 2 pojkar räcker.



Läser du dagstidningen?

Tittar faktiskt mest på nyheterna på TV 4

 

Hur länge har du campat som längst i ett tält?
5 dagar tror jag. - Roskilde festivalen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0