Aj aj aj aj...

... Nu fick jag skäll av Katleen, för att jag har varit dålig på att uppdatera min blogg. =)

Det hela började med att lilla Malte blev sjuk... så jag fick ägna all min tid till honom. Till och med ha honom i min famn när han och jag sov, någon natt blev det bara 1 timmes sömn. Efter det blev jag själv dålig och hade inte ork att sitta här.

Men nu har vi bara lite snoriga näsor och mycket mer ork igen... Dags för nya tag =)

Jag var på ultraljud i måndags och fick reda på att all såg bra ut ... ... ... och att det är en lite kille i magen!

Ärligt så trodde jag att det var en liten flicka. Denna graviditet är såååå olik den när Malte låg i min mage. På alla sätt och vis!
Även om man ska kolla med "tester" och sådant, så skulle det bli en flicka. Men nu vet jag bättre... MAN SKA INTE lita på sånt,  hahahahahaha =)
Finns inga sätt att se om man får en kille eller tjej. Förutom ultraljud och det är inte säkert att det stämmer alltid. Men detta va rätt svårt att inte missa... såg allt en liten "snotte" hahahahaha.

Här är en bild på vårat andra underverk :)


Kommentarer
Postat av: anouk

ååååååh<3

2010-02-10 @ 21:43:01
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0