Förkyld...

...igen!!!!

2 veckor efter Malte börjat på dagis så började den här jäkla förkylningen!!!  I flera veckor nu så har jag varit förkyld från och till =(

Näsan rinner nonstop, hostar, nyser, ont runt ögonen m.m. Denna bilden förklarar rätt så bra hur jag mår :)

Det är ungefär så det ser ut... näsdukar, den ena koppen varm te efter den andra, näsdroppar... Usch ja!

Nej nu får jag sätta på "happy face" och bege mig ner till provtagningen. Ska lämna tråkiga prover som jag nog redan vet svaret på :(

NI får ha en bra dag iallafall ;)   Kram!

Kommentarer
Postat av: anouk

Uschaa.. Krya på dig gumman.

2010-02-22 @ 10:44:54
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Katleen

va tråååkigt!!!

2010-02-22 @ 11:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0