Kvällspigg??!!

Jag har varit lite orloig de sista dagarna... tycker inte att det har varit så aktivt inne i magen... :/

Det finns en bokad tid till mig hos barnmorskan på torsdag men jag kände att jag inte kunde vänta så "länge". Tänkte ringa/sticka ner där imorgon för att få svar på min oror, om den har varit i onödan eller ej.

Tänkte precis gå och lägga mig och så... boink,boink,boink... kändes det i magen :D
och några gånger till, på samma ställe :) UNDERBART!!!

Nu kan jag nog vänta tills torsdag ;)

Natti natti mina vänner. Nu ska jag gå å lägga mig med ett leende på läpparna


Kommentarer
Postat av: Katleen

Va skönt att han knackade lite !!!!

2010-02-23 @ 18:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0