mmmmm.... för Mat :)

Slängde ihop lite smarrigt käk igår. Först så fick ju min sambo ha lite mat innan jobbet och sen fixade jag samma maträtt på kvällen när Lisa & Christoffer kom. Lisa har ju fyllt år så lite mat och en paket till snäckan, kan ju inte slå fel :)

Emma kom förbi för att klippa Bobban efter skolan, så hon fick med en liten matbit. Här bjuder jag på lite bilder från gårdagen:




Och efter mkt rengjöring av bordet...  hmrf!! ;)





Det blev kyckling med massor av Toscana och ruccolasallad med massor av olika frön i. Även fetaost, tomat, majs, rödlök m.m. Till detta serverades klyftpotatis och rosépepparsås :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack snälla fören mysig kväll. Ja, alla kvällar e mysiga hos er. Tack för att du finns. Ni har alla en speciell plats i mitt hjärta. Kram o tack för presenten.

2010-02-15 @ 10:29:54
URL: http://lisathea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0