Ett inlägg för Vänner...

Everyone hears what you say.

Friends listen to what you have to say.

Best friends listen to what you don't say!



Idag ställde en vän upp för mig i en lite kristid.  Ibland kommer man på sig själv att man blir nästan generad :) när någon sträcker ut en hjälpande hand...  I detta fallet så har den här personen ställt upp vid flera tillfällen precis som jag försökt/försöker göra för denna personen och andra.
Men det finns tyvärr alltför många som skulle tagit hela handen om man ger dem lillfingret. Man undrar ibland om de gör det medvetet... eller om de bara är sådana???

Själv så njuter jag av att få ge/skämma bort/bjuda mina vänner... både av min vänskap, presenter, mat, service. Man blir så glad när man får uppskattning för det man gör och när sina vänner bjuder tillbaka i alla dess former... som alla lekstunder med sonen Malte och Bobban the dog, fika/pratstunder, hjälper en att fixa bloggen ;) att de ringer å frågar hur Maltes första dag på dagis gick och när de helt enkelt ställer upp för en om man behöver det.

Det är tur att man kan välja sina vänner!


Love ya guys!!! :D

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du är inte så pjåkig själv gumman =) Tack för att DU/ni finns. Kram

2010-01-21 @ 20:24:47
URL: http://lisathea.blogg.se/
Postat av: Lisa

Du är inte så pjåkig själv gumman =) Tack för att DU/ni finns. Kram

2010-01-21 @ 20:41:32
URL: http://lisathea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0