Hahahaha...

Ja, vår son lyckas nog charma alla till vad han vill.

Nästan varje morgon kommer C på besök för att dricka en kopp kaffe... och LEKA med MALTE ( fast omvänd ordning) :) hihihihi
Och varje morgon när C kommer blir Malte lika uppspelt och ska upp i C:s famn och så ska de gå ut... Ut till bilen! Japp så sitter de där i 30 minuter eller nått och Malte får tuta, lyssna på musik och dra iallal rattar å spakar.

De är ute i C:s bil just nu... de har till och med startat den hör jag, säkert för att alla lampor ska lysa och att vindrutetorkaren ska fungera =)

Jag tycker synd om C ibland... för han kan verkligen inte säga nej till Malte hihihhi, men lite skönt att få en halvtimme för sig själv på morgonen ;) 

( Jag kan säga till Malte, att nu räcker det!  Låt C dricka kaffe först...
Men då säger C: Nej, men det gör inget, titta han blir ju ledsen ju...   *Så står Malte å krystar fram en och en annan krokodiltår* ;) hihihihi  )

Så Malte får sin vilja igenom




Igår kom Wiveca med lite hemmagjord blå & grön lera till Malte. Och ett gäng med saker till leran som tydligen Henkan hade haft när han va liten =)


Detta sysselsatte Malte i en timme... Det tackar vi för ;) hihihihihi 
Kul å se honom fundera å knåda å bygga =)


Kommentarer
Postat av: wickan

Ha ha , när jag kom i Lördags visste jag inte något om c väl vilja med Malte och bilen , ställde bilen hos er det öste ner regn så hade bråttom att ta mig in till er .Såg då att någon satt i en bil och allt som gick att ha i gång på en bil var igång, vad jag tänkte då ja det vill jag inte skriva hi hi hi men det var inget positivt ha ha. Vad det gäller leran så är det ju bara ärvegods som skulle till sina rättmätiga ägare ;)

Postat av: kitte

asch jag bryr mej inte så mycke om kaffet,Det e ju lektiden med malte jag vill ha vi e ju bästisar.

2010-07-27 @ 23:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0