Snart kör vi!

Kl 10 kommer Maltes farmor och farfar hit, sen bär det av till Skånes djurpark idag :)

Vi är inne på sista veckan av Henkans semester och fullbokad är den! Ja vi har nog fredagen ledig ännu... tror jag att vi hade??!! hahahahaha
Har ändå kännts skönt att haft fullt upp, något som distraherar tankarna lite och vi har ju haft en glad Malte... åååå det är det bästa med allt! ♥
Hahahaha samma sekund som jag skrev den meningen, började han gnälla. Ja, ja lite sådant måste man väl ha??!

Ja, efter denna semestern behöver man vila upp sig ;) Henkan har ju det faktiskt det lugnt och bra på sitt jobb... På tisdag ska Malte på dagis igen. Jag tror jag ska SOVA då!!! Hahahahahaha =D

Nej, nu får vi ta och plocka ihop det sista till våran dagsutflykt. Ha det bra alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0