Sweden Rock köp och gåvor

Sweden Rock Festival...

Det finns väl ingen som missat att antingen varit där, sett bilder eller hört talas om den? Rocken har blivit större och större i ( eller ska jag uttrycka mig som: mer omtalad ) i detta avlånga land.

Festivalen får ju mycket reklam från TV, bland annat morgonprogramet på TV4. Som också skickar vår kära filmkritiker Ronny (...som inte alls lämnar bra kritik på de filmer jag gillar ;) ...), brukar hålla till på Rocken och sända sina åsikter därifrån.

Själv brukade jag föredra Roskilde Festivalen i Danmark... Var dock några år sedan jag var där nu.
Någon av dagarna brukar man ändå tillbringa på Rocken, men mycket för å träffa och festa ihop med vänner i go stämmning. Detta året blev det dock lugnt med tanke på att det inte har läkt ihop ännu efter kejsarsnittet och man har ju lilla Malte :).
Vi skulle istället köra på de "nya ungdomarna" :) *svärföräldrarna* hihihhi. De ordnade dock en annan skjuts, men vi körde dit ändå någon timmes tid och hittade 2 t-shirts till Malte.

Men det var fler som hade köpt tröjor till Malte :)



Tröjor från Maltes fammo och faffa, moster Jaana, Christoffer och av oss.

Kommentarer
Postat av: anouk - Gravid

Men OJ vad massa fina:D

2010-06-14 @ 22:49:55
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0