Diana my friend!

Fixade ihop en babyshower till min vän Diana. =)

Lite tidigt kanske en del tycker... 2 dagar innan ultraljudet. Men de har varit och lyssnat på hjärtljuden och de lät bara bra, hon har känt puffar å knuffar och hon har mått bra i sin graviditet... lite trött å så i början men det är bara normalt, det har ju en annan me varit =)

Det är inte heller bra att gå å oroa sig om alla saker som kan gå snett... Då ska man inte sluta oroa sig någonsin!!! Man vet aldrig vad som händer imorgon. Lev ditt liv nu... annars kan det vara för sent!!! När det gäller vårat liv, så är det inte bara i magen det kan hända saker... Jag vet, har en syster som gick bort när hon var 25. Jag själv var nog extra orolig för min lille kille, både i magen och ända tills han var 6 månader gammal OCH jag är fortfarande orolig mamma... MEN sunt orolig. Låter mig verkligen njuta av allt och koppla av med, för det måste man.

Jag anser om man inte vågar vara glad för att vara gravid så missar man ju halva grejen!!! Så passa på och njut av allt... därför ville jag verkligen göra detta för Diana. Visa att man ska ha kul, njuta och våga släppa lite på de oroliga tankarna.

Alla hade så trevlig på babyshowern som jag ordnat för Diana, sambon Björn och deras knyte i magen.

Varken Diana eller Björn hade en aning om det hela. De trodde att de bara skulle komma över till oss på lite middag med spel och prat. Lite förvånade var de ju när de öppnade dörren och alla tjoade SUPRISE!!!!

Kvällen bjöd på tårar (glädje då), skratt, mat, dryck, lekar, trevligt sällskap och mycket mer. =) Här är några bilder från kvällen :





Kommentarer
Postat av: anouk - Gravid

Helt rätt. Jag håller med till fullo. :) Och det var helt underbart gjort av er. Blev så rörd:D (är fortfarande.) Du är en sann vänn. <3

2010-03-09 @ 08:31:01
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0