Hipp hipp hurra!!!!

För min älskling idag!!!!



Firade lite smått idag med en riktigt god frukost med nybakta baguetter, juice å kaffe innan vi väckte Malte. Sen fick Henkan öppna sin present =)

Älsklingen fick tyvärr jobba på sin födelsedag... men som tur är så är det sista passet. Så mer firande blir det imorgon, med lite tårta :)
Jag älskar dig Henrik! Jag är så glad att jag har dig och att vi har gjort ett så underbart barn tillsammans och har en litet underverk till på väg.

Längtar tills denna, din sista jobbenatt är över... älskar att ha familjen samlad!

Kommentarer
Postat av: anouk - Gravid

Vi kommer gärna förbi ikväll om vi får? ngn spec tid som e bättre? puss

2010-03-31 @ 08:15:15
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: anouk - Gravid

Ja jag är nöjd:D E det okej om vi dyker upp vid sex-halv sjuisch? Är också hemma fem. Vill ju käka o duscha o så

2010-03-31 @ 09:17:42
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: katleen

grattis till henke

2010-03-31 @ 13:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0