Vill DU vara med i: Halv åtta hos mig??!!



Halv åtta hos mig
är ett matlagningsprogram där amatörkockar sätter sina matlagningskonster och sociala färdigheter på prov.


Nu är det så att jag och Diana kom på idéen att vi skulle köra en egen hemma variant på denna underbara tv program.

Vi är då 2 st som medverkar ;) och söker ytterligare 2 personer. Detta är ett perfekt tillfälle att få umgås och ha en tjejmiddag. Vi tycker på fullaste allvar att detta skulle vara en rolig grej =)

Reglerna är det samma som på tv. Vi ska ha ett recept på 3 rätter som vi lämnar in innan "tävlingen" börjar. En kväll i veckan... Och för att vi ska ha något att sträva efter (mer än en underbart rolig kväll) tänkte vi att:  vid varje middagskväll tar gästerna med sig en varsin 100-lapp som läggs i en burk. Detta är då prispengarna...

Du lägger totalt 300kr och kan vinna 1200kr.
Du får middag 3 gånger
Du får chansen att bjuda hem och göra lite extra fint
Du får 4 supertrevliga kvällar med 3 underbara brudar =)

Vi hade tänkt att vi skulle ha en kväll i veckan (turordning lottas ut). Så efter 4 veckor så kan någon vinna prispengarna. Poängen får inte diskuteras under de här veckorna, och kommer att läggas i  burken varje kväll tillsammans med prispengarna ( en burk som inte går att öppna utan konservöppnare).
Kvällarna kommer att dokumenteras och läggas ut på bloggen ;) Så att andra kan se hur trevlig vi har haft det.

Vilken som helst är välkommen med "en anmälan"  =) Som sagt 2 till därute måste väl tycka att det är roligt med en tjejmiddag??? =)

Puss å kram!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hihi. Vad coolt. Hade jag inte varit så kass på att laga mat, så hade jag antagit utmaningen =)

2010-03-20 @ 23:19:07
URL: http://lisathea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0