You Got 0 Mail...

Nu har jag kollat min mail 5 ggr idag...

Fortfarande inget mail från min handläggare från facket... och inget telefonsamtal heller. Det är liksom i morgon allt händer. Vi ska mötas kl 10,00 för förhandlingen och innan dess skulle jag träffa min handläggare å gå igenom allt. Men hur ska jag kunna möta henne innan, om hon inte går att få tag på?

Är nervös och orolig inför imorgon. Just för att man vet inte hur det ska gå, exakt vart vi ska träffas, hur de hanterar allt. Kommer jag att sitta som i ett jävla polisförhör eller vad??!  Usch, vänder sig i magen bara via tanken på det hela. Tänk om idioten kommer undan med hans beteende... 

Usch... mår dåligt...
Var glada att ni slipper sådant här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0