Vem sa...

...att det är fint att vara gravid?? =)

Jag brukar alltid tycka och säga att det är vackert att vara gravid.
För det tycker jag verkligen... även om de blivande mammorna ser trötta ut, bleka, stora... eller alldeles... alldeles underbara ut =)

Alla utom jag??!!!! jag vill me vara vacker??!!! Men USCH å TVI... Det jävligaste är att jag har sett lika dan ut båda gångerna. Både med Malte och nu. Typ de 4 sista månaderna och 4 månader efteråt..!


Här är fotobevis: Bilder från innan jag blev gravid med Malte... ca 6 månader efter Malte... och fram till ca 4 månader in i denna graviditeten.




Här är från graviditeten nu och ca 1 månad efter Malte


Runt ansikte
Rund värsta clownnäsan
Rund mage
Runda valkar
Runda överarmar

Magen är lite större på bilden än IRL... ??!
Men rund, rund, rund all over... å de gör ju inte saken bättre att jag är kort me!!!!!!!



Känner mig som FRU GRODA BOLL!!!

Kommentarer
Postat av: Alex

Sandra..

Du är vacker! Gravid som ogravid!



Kram!

2010-05-21 @ 21:25:14
Postat av: anouk - Gravid

Aaw du e jättefin gumman :D



Men ja, jag ve hur det känns iaf:(

2010-05-21 @ 23:38:18
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0