Hallååååå :)

Underbart väder idag! =)

När jag vaknade så var det så mörkt ute... 1 timme senare så skiner solen. HÄRLIGT!!!!

Ledig från skolan idag så ska nog ta och passa på att hälsa på min lilla farmor ♥  Det blir inte så ofta, fast vi bor riktigt nära varandra.


Nästa fredag blir det Halloweenfest här hemma för oss tjejer. Det verkar inte bli så många vilket jag tycker är jätte synd. Men blir vi inte så många så funderar jag på om vi ska ha lite middag me. Har ju haft superkul förr, fast man inte har varit 30 pers.
Ska nog hitta på lite roliga saker som vi kan göra med.

I morgon drar jag till:



Jag, svärmor, Wiveca och Mariana. =)

Inköp av julklappar och lite till hemmet. Ska bli superNICE.
Kommer med lite bilder med några av mina fynd på söndag.

Ha det gott idag. Kram!!!

Kommentarer
Postat av: becca

Sol?? Vart har du sett den ?? Bor vi i samma kommun ?? ;)

2010-10-22 @ 12:26:54
URL: http://beeka85.blogg.se/
Postat av: Zandris

HAhahahha... Den va här i morse. Lite efter jag skrev, så försvann den :(

2010-10-22 @ 19:29:00
URL: http://scollection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0