Silver Är Guld!!

Gul, gul, gul, gul... de är jag!!



Chattade med Anouk å frågade lite snällt om hon ville handla Silverschampo till mig, själv är jag så gul att jag inte vill gå ut ;)

Jag ringde ner till en av frisörsalongerna i byn å kollade vad de hade för produkter... Vad har du nu gjort, Sandra... hörde jag i andra änden!!! HAhahahahahaha xD
Ja, jag har färgat håret gult och klippt av ALLT!! hahahaha


Hon lovade att skicka med ett silver schampo och conditioner med Anouk, när hon kom.
Tack, Tack, Tack!!!!!


Jag är inte platina blond, men så mycket bättre efter 1 GÅNG BARA!!! tänk då efter en eller två gånger till :)





Tack Anouk, för hjälpen!!! ♥

Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

såå lite så:) Bra att det funkade!:D

2011-02-03 @ 23:20:28
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0