Åååååaaaaahhhh!!!!

(Gäsp)!!!!


Idag är jag seg... men inte den ende. M. sover och H. gick precis in i duschen för att piggna till. Idag står det handla, på göra-listan. Inte så lockande just nu men ett måste. Sen ska det lagas mat... och jag har inte en aning om vad vi ska äta idag.

Kollade nätet lite, tänkte man kunde få något tips. Men jag var inte alls sugen på något av det jag hittade. Men så är jag inte hungrig heller...

Kanske jag kommer på något när jag är i affären? Men vill helst ha handlarlista med mig... blir lite billigare då ;)

Vi drar nog ner till fam. Hansson lite senare och efter det har iallafall inte jag några planer. H ska titta på hockey och sen till någon jobbarkompis. Tråkiga är ju att han behöver bilen och det är ett jävla skitväder ute!


Nu ska jag iallafall gå och ta en macka och ett äpple... har varit slarvig med maten idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0