Första dagen...

UTAN CIGG OCH SÖTT!!!


Usch, va jobbigt det har varit idag! Men det har gått...
Så många tillfällen idag, som jag har tagit ner handen i jackfickan för att ta upp ett paket cigaretter... bara för att hitta en mobil, nycklar och några mynt, bland lite ludd!! :)
Vadå (dålig) VANA??!!  :)
Flera gånger har jag också varit på väg att fråga om vi ska ut å ta en cigg?!





"Gänget" i skolan, har börjat dela upp sig i rökare och ickerökare... hahaha. Fan, va löjligt! Vad hände med att stötta varandra? Well, jag ger det några dagar, om de nu mår så dåligt av att mista oss i rökrutan ;)


När jag kom hem och skulle dricka kaffe, blev jag så fruktansvärt röksugen. Jag ville ju inte röka och kom på mig själv att leta efter något annat att stoppa i munnen.

NEJ, STOPP!! Jag ska ju inte göra så... En orsak varför jag slutar med alla sötsaker samtidigt som cigg (under 2 månader, den tiden det tar att jag anser mig själv som riskfri från ett stoppa in sött i munnen BARA för att ersätta ciggen)! :)

Jag SKA fixa detta!


No More


No More: (på 2 månader)



Kommentarer
Postat av: sofia

FVAD DUKTIG DU ÄR!! Jag är själv rökare och har försökt att sluta, men det slutar bara med att min man nästan kastar ut mig för jag blir så jobbig hihi. Jag hoppas verkligen att du lyckas och jag tänker följa dig!! Ha det jätte bra, jag håller själv på mitt livsresa med att gå ner i vikt, jobbigt värre det!

2011-01-03 @ 21:43:03
URL: http://enstorblog.blogspot.com/
Postat av: sofia

Oj förlåt det var inte meningen, det blev fel jag trodde inget hände, förlåt!!

2011-01-03 @ 21:44:50
URL: http://enstorblog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0