MatDagBoken

Ja, jag har inte lagt upp vad jag ätit de 2 senaste dagarna...

Men det ser ut ungefär som de andra dagarna som jag har skrivit upp.


Torsdag (kommer inte ihåg klockslagen exakt)


09.00 Flingor & mjölk till frukost
12.00 knäckebröd med skinka
16.00 1 digestivekex till kaffet
18.30 hemlagad "smalpizza"???


Fredag

09.30 kaffe + 1 macka med leverpastej
12.00 1 knäckebröd
14.00 1 (tefats stor) pizzaslize (rester från gårdagen)
18.30 Ostbricka och vin
senare på kvällen så slank det ner lite popcorn me.




Usch... vad dåligt/lite jag äter!!!  Det är nog det som är mitt problem/varför jag inte går ner i vikt... Kroppen spar på allt den får.


Ja, ja... jag ska äta som vanligt i de här 2 veckorna, så att jag verkligen ser vad jag stoppar i mig. Sen ska jag försöka göra en ändring!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0