Min älskade lilla M.

Det slog mig precis hur snabbt det har gått...




Det känns som om det var några månader sedan han var så liten, då det bara kom bubblor ur munnen istället för MAMMA!!! ;)

Min lilla Stora kille, nu är han 2 år :) Jag är så stolt över honom. Det är så härligt att komma hem från skolan... då kommer han springandes med armarna öppna -Mamma!!! och vill ha en kram. Och han kramas hååårt, det är så härligt! Sen kommer pussen med :)
Åh, vad det är skönt att få komma hem till mina pojkar, H står i köket och lagar mat, M vill gosa och busa med sin mamma. 


Även om jag har fått vara med om en hel del i mitt liv, så känner jag mig så oerhört lycklig och tacksam.


Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

han e så fin:D storkillen

2011-01-04 @ 22:32:11
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: kitte

ja malte förgyller verkligen dagen

2011-01-04 @ 23:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0