Oh my G...!!!!

Har fått mitt paket från Bon Prix...


Innehållande 1 av mina 2 Bh:ar som jag beställde. Den andra var slut.


Jag har sådana problem med att hitta Bh som passar... för normalt pris! Det finns de gånger som jag har betalt upp mot 700kr bara för att hitta en Bh som sitter bra i min storlek. Därför blev jag så glad, när jag hittade en Bh för 149:- på Bon Prix.


Hämtade ut den igår... så här satt den:

Mer bröst utanför Bhn, än i den!!!  SUCK!!!!!

Den åker väl ner i lådan tillsammans med de andra SMÅ Bhar, som jag har haft innan eller beställt och visat sig vara för små :(

Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

men åååh:( Jag provar dock gärna! snygg bild. haha

2011-01-25 @ 23:53:22
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0