Snart....

Oj, oj, oj... 2 cigg kvar i asken!!!!

Sen är det slut. Och jag har panikkänslor inför detta..! Men jag måste!

Varför började jag röka igen??!!! Hallåååååå, vilket jävla pucko jag e! Jag hoppas att jag kan hålla mig borta från det denna gången HELT.
Det är verkligen så... att det blir svårare att sluta för varje gång man har hållt uppe.

Jag vill inte röka och lukta som apa när jag kommer in till M.
Jag får inte röka, för att min sjukdom kan förvärras.
Det är så jäkla dyrt
Jag småäter mer, sedan jag började röka.
Jag har fått dålig kondis.
Stå ute å frysa i kylan bara för att dra i sig den där giftpinnen.

Många orsaker att sluta...bara en att fortsätta

(det är så jäkla gott att bara gå ut å ta en cigg till kaffet och slappna av. Men har man varit utan cigg ett tag så smakade så jäkla illa!!!)


Så önska mig lycka till nu! Jag måste fixa detta!

Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

U will! Jag joinar dig... strax;)(

2011-01-02 @ 22:33:42
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Linnea Granström- Ebbas Mamma

Du fixar det! Heja heja :)

2011-01-03 @ 08:42:24
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0