Torkyhållare

Gratis och bra att ha... det gillar vi.


Det är inte ofta jag klickar hem gratis produkter, men nu var det ju en sak som är bra att ha hemma eller med sig (inga hålhakar och den va snygg).
Så nu har jag klickat hem en cool, Gratis Torkyhållare på edet.se. Och eftersom jag använder deras kökspapper är det ju kanon :) Jag har faktiskt en, sedan innan och nu har jag snart en som jag kan ta med mig när vi beger oss ut på pickninck :) 

Tackar Diana för detta tips :)

Koden som du behöver är: TOG2011

Här är två av många:




Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

No worries:D Jag beställde en i björns namn med så vi väntar på två:D

2011-06-08 @ 12:42:04
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0