Det blev...

... inga bilder idag.

Henkan la beslag på våran laptop för att installera och göra de uppdateringar som behövdes.

Imorgon ska Malte sövas... gillar inte det alls. Men de måste göra det för att kunna röntga honom. Sådana små busiga pojkar som Malte har ju lite svårt att vara stilla. :) Jag hoppas bara att allt går bra och att han får det så bra som möjligt... måste ju vara jobbigt för honom med.


Idag har jag tömt hela klädkammaren, sorterat all skit som fanns i lådor och säckar, sorterat kläder, städat i alla de andra garderoberna, tömt vitrinskåpet för att ha någonstans att sätta alla våra pärmar och sådant så länge. Flyttat på mattor, tavlor OCH är inte klar!!!
Jag börjar bli lika dan som i förra graviditeten... Måste bygga (göra om ) i mitt näste. ;)

Men jag måste ta det lugn, Malte kom ju "en månad för tidigt"..! Jag ska bara spackla och måla klart i barnkammaren, sen är det bara in med sängen och pyssla till lite mys =)


Nu ska jag försöka lägga mig, blir nog en tuff dag imorgon.
Ta hand om er och skänk en tanke till Malte. ***Love***

Kommentarer
Postat av: mia

Jag ska tänka på er imorgon. Men varför ska malte röntgas?

Kram!

2010-04-20 @ 22:32:26
URL: http://miakurtsson.blogg.se/
Postat av: Katleen

massor med tankar här!!

2010-04-21 @ 09:29:15
Postat av: anouk - Gravid

Hoppas det går bra. Men det tror jag nog:)

2010-04-21 @ 09:45:56
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0