Letar!!!!!!!!

Efter sladden till min kamera !!!!!!!!!

Har en hel drös med bilder som jag vill lägga in. Vår bärbara dator är ivägskickad på lagning/service så har våran gamla stationära dator så länge. Men till den måsta jag ha sladdar...

Och vart är dom??!!!!   =)

**********************************************************************************************

Det är såååå underbart att solen tittar fram nu, mindre underbart är att Malte och jag är lite dåliga... Annars hade vi varit ute heeeela dagen.

Längtar efter sommar-sol-jordgubbar-picknick-glassdrinkar-vackra blommor-och allt som hör till sommaren.


Kommentarer
Postat av: anouk - Gravid

jaaag med:D

2010-04-08 @ 10:18:14
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0