Na na na na na...

... na na na na na... na na na na na na!!! Låter glassbilen någonstans utanför. =)

.       .       .    

Vill bara springa ut och stoppa den!!! Mmmmm glasss!!! Konstigt nog har det blivit lite av ett behov sista veckan...

... Tror jag skyller på Diana och hennes tjat om glass ;) hahahhaa!!!



OJJ OJ OJ!!! Medan jag håller på att skriva här så hör jag glassbilen köra upp på vår gata... Jag "springer" dvs VAGGAR bort till min väska för att kolla om jag har lösa pengar. Tjoho 90kr löst!!!
Jag går ut och väntar på glassbilen som måste köra förbi vårt hus för att komma ut ur området igen. Känner mig lycklig och halvt fånig när jag vaggar fram och frågar om de har glass för 90 kr... HAhahaha

Slutar med att jag får ett paket glass för 85 kr med mig in. *** LYCKA***!!! HAhahahahaha

( De tar kort, säger tjejen som kör... Aj, aj, aj kanske blir ruinerad nästa gång glassbilen kommer ;) hihihih )

Kommentarer
Postat av: Katleen

hahahaha nananana nananna nanananana, han låter väl inte så??? Det är väl lalallala lalalala lalalala



OOOO vad jag saknar den svenska glassbilen!!!

2010-05-12 @ 08:27:00
Postat av: anouk - Gravid

hahahaa



Jag vaknade av den igår, men orkade inte ut

2010-05-12 @ 10:01:08
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0