Hejsan hoppsan!

Här hemma har vi haft fullt upp!

Kanske inte på det positiva sättet direkt. Vi har varit sjuka, min lilla grabb och jag. De misstänkte lunginflammation på honom och mig kollade de knappt. men vi är båda på bättringsväg iallafall. Det är ögoninflammationen och hostan som inte har gett med sig helt. Min sambo har lyckligtvis klarat sig ifrån allt :)

 





Igår tillbringade jag kvällen framför körslaget. Jag känner 2 som medverkade och min sambo kände 2 andra från samma grupp. Det är ju kul, vi håller tummarna och skickar några röster. De kom aldrig bland de 3 bästa denna veckan, men de har en ny chans nästa vecka och jag hoppas de har en riktigt bra låt, så att de får hänga med ett tag till.
Önskar er Lycka Till!!! :)
En av tjejerna hittar du här : http://norrlandsbling.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0