LCHF

Jag fick som sagt sluta med LCHF, då jag har fått reda på att varken ämnesomsättning eller skölkörtlen är som den ska. Jag skulle ha tagit prover förra veckan, men eftersom jag har varit sjuk så har jag inte kunnat ta dessa prover. LCHF kan ställa till det lite när det gäller värderna, om jag nu har problem med sköldkörtlen... Så därför som jag valde att skippa kosten tills allt är utrett.
Det var jobbigt med allt det feta och frukosten var nog värst. Men jag fick till middagarna rätt bra och tyckte det var kul att lägga upp mina middagar + recept, här på bloggen.
Men ,men... Jag kommer säkert att lägga upp ett och ett annat recept på någon god mat som jag provar. :)



NI som känner mig eller läst min blogg, vet att jag har haft ett helvetes år 2010... jag vill att 2011 ska vara bättre. Inga fler sjukdommar! Låt mig och min familj få ha lite lycka nu, tack!

Jag älskar min familj... av hela mitt hjärta!

Ta hand om er där ute :)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag önskar dig och din familj all lycka och välgång i världen. Du ska se att allt löser sig i slutändan. Jag hejar på dig (er)!!

2011-03-21 @ 21:29:27
URL: http://mingastricbypass.blogg.se/
Postat av: anna

nämen, tack snälla du=)

2011-04-26 @ 21:35:22
URL: http://ichbinanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0