Funderingar om min blogg...



Ja, vad ska man säga om min blogg???


Min blogg tillhör nog inte direkt någon speciellt "fack".
Jag skriver om ...


  • mitt liv som mamma
  • sorgen över mitt förlorade barn
  • om det som händer i vardagen
  • mjölkfri kost - mjölkfria alternativ
  • inredning
  • olika saker som jag blir uppslukade av för stunden
  • mat i alla dess former
  • om tankar & funderingar
  • tippsar om andra sidor
  • ... vad skriver jag inte om typ???!!! 



Vart hör jag hemma??? Måste jag välja?? Nääää, jag kommer nog fortsätta att hoppa fram å tillbaka, skriva om det som jag brinner för just då, lite AHA-saker m.m.
Hoppas ni står ut med min variation ;) Framför allt vill jag dela med mig... om bra och mindre bra saker... till familj och vänner. Men alla är välkomna och ni är välkomna att kommentera. 

Hoppas att jag kan bjuda på en någerlunda trevlig läsning, vem du än är! ;)



Kommentarer
Postat av: Katleen

Love you vad du än skriver om!!!

2011-05-11 @ 09:24:12
Postat av: Zandris

Naawww, tack hjärtat :)

2011-05-11 @ 12:50:18
URL: http://scollection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0