Njutning... =)

Njutning, är det ord jag kan beskriva gårdags kvällen bäst med... eller ja, nästan hela kvällen ;)

I går när M hade somnat så gick jag och H ut på baksidan, tog ett varsitt glas vin, satte igång grillen OCH jag fick mina fötter väl omhändertagna av H. =)

Såååå skönt att bara koppla av med ett vaaarmt fotbad medan man såg H fixa till grillen och köttet. Under tiden som köttet låg och grillades mört och fint på grillen, fick jag även mina fötter filade och insmorda... Behöver ju inte ens försöka beskriva i ord hur jäkla gött det va ;)

När mina fötter var färdiga var köttet perfekt, vi dukade inne för det har blivit gansk kyligt på kvällarna nu de sista dagarna. God mat blev det och ett gott vin till det och en snygg grabb vid sidan om ;)
Så i mina tankar igårkväll:  - Superduper kväll detta ju... Kanske ska hoppa närmre karlen och visa min uppskattning ;) hahahaha

Vi gick ut och tog en cigg (eftersom jag SEMESTERröker hahahaha )
Tänkte precis föreslå att  vi skulle gå in och sätta in maten...iallafall smöret.... och kanske kurra ihop tillsammans i soffan eller släcka tvn å hoppa in i sängen istället??! 
DÅ vaknade M, antagligen av sin hosta som han har fått eller någon mardröm. H gick in och försökte natta honom igen, men det gick inte så bra... så jag erbjöd mig att ta det istället. Det skulle jag ju inte gjort... M var väldigt orolig av sig och vaknade från och till, då jag var tvungen att ligga hos honom lite.
Jaa, 5 minuter senare låg jag och sov!!! Vaknade trött som fan någon gång under natten. Då hade ju såklart H gått och lagt sig.
Jag frågade idag varför han inte hade väckt mig? Men han hade försökt... Varje gång han skulle gå in till Ms rum för att väcka mig, så hade M hållt på att vakna och det ville han ju inte.

Så ja det var ju njutnig nääääästan hela kvällen ;)  hahahahhaha




Grillen är tänd! - Dagens fångst! - Nice Glöööd!  -  H vaktar!
. . .

Fötterna i bad - Filning pågår;) -   Pealing -   Gottis är framdukat!
. . .


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hihi. Vad gullig H är. Du har en redig man du!!!

2010-08-11 @ 20:46:14
URL: http://lisathea.blogg.se/
Postat av: Katleen

Men Sandra dååååå! Stackars Henke!!

2010-08-12 @ 12:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0