Nytt år- Bättre år???

God fortsättning på er! :)

Som ni kanske vet så har det varit ett helvetesår för oss, detta 2010.
Och jag håller alla tummar och tår, på att detta året blir bättre.

  • Året som har gått började med att jag inte var välkommen tillbaka på jobbet efter min mammaledighet. Vilket resulterade i att facket blev inblandat och därefter har haft en rad olika möten med arbetsgivarens advokat. Detta har snart tagit ett helt år... och kommer säkert inte vara färdigt innan sommaren.


  • Vi har haft M. på många habiliteringsmöten för att träna upp sin högra sida. Hela den här biten har ju både varit oro och lättnad på en och samma gång... men man hade ju helst sluppit den.


  • Vi var utan inkomst i nästan 6 månader på grund av det förstnämnda. och så länge det inte var utrett, så kunde ju inte A-kassa betala ut något...! 


  • Och det värsta av allt... Vi förlorade vår lilla son, knappt 6 veckor innan BF. 


  • Under denna tiden så lyste tyvärr, alldeles för många av familjen från min sida, med sin frånvaro. Detta gjorde så ont och jag förstår inte hur en familj kan ignorera någon, i en sådan här hemsk sorg/mardröm. Några har hört av sig nu i efterhand och jag har pratat med de personer. Jag hoppas aldrig detta händer någon annan... men om det gör de... så gör inte samma misstag... Be there!! Även om ni inte kan göra något. Allt man behöver, är att veta att du finns där.



Det har varit mycket upp och ner, tuffa tider och sorg under 2010... Men tack vare H.s underbara familj, mina närmsta och våra supergoa vänner... så har vi klarat av detta året.

Nu tar vi nya tag och hoppas på att 2011 bringar lycka och välgång, inte bara för oss, utan för alla våra nära, kära och alla ni andra där ute!

Kramar ♥
2011 Here I come ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0