Detox...??

Detox, ja varför inte? :)



Det kan kanske behövas efter all grillning och halvfabrikat som har smygit sig in i vårat kök på sista tiden ;)
Tänkte byta ut allt det onyttiga mot färsk frukt, sojaprodukter, vatten och snabba morgondrinkar.




Man måste dock ha koll på att äta rätt, vid rätt TIDPUNKT och hålla det schemat... det är där, jag kommer att ha problem... inte att äta rätt, utan att äta tillräckligt många gånger och vid en viss tid.
Om allt går som det ska på jobbet, så är jag ledig i ca: 1 & 1/2 vecka till. Så tänkte att jag skulle försöka få in allt i vardagen, nästa vecka... se hur det fungerar :) Jag tror att det kommer å gå bra... H kan ju halvdetoxera ;) hahahahaha ...Han kan inte leva utan sitt kött!!!



Men det är bra att han gillar grönt också iallafall :D


Förresten, min älskling har semestre nu :) I LOVE IT!!! Ska njuta av varje sekund, nu när hela familjen är samlad. M har semester från dagis med ju :)

Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

jag har också varit sugen många ggr, men hade inte hållt med kaffet och ciggen. =/ och ölen. haha

2011-07-11 @ 23:06:26
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0