God morgon...

eller ja, förmiddag eller nått ;)



Trevlig kväll igår och kom väl hem runt ett, halv två. Vaknade strax efter åtta... när man har barnvakt å allt :/

M fick följa med Lisa och Christoffer igår och de begav sig till Kreativum. Så goa vänner som tar iväg M på detta :) Efter det så lämnade de honom till farmor och farfar... där har han alltid kul och har det bra.


Funderar på en målning på M's rum... Här är en variant av alla, som jag har  i mitt huvud. Detta är bara en kladd som tog 10 min att göra, men typ så iallafall.

Andra bilder som jag har i huvudet är dinosarier, regnbågar m.fl. Får se om jag har tid och skissa på några fler senare :)



Nu får jag nog slänga i mig något litet i magen.

Kommer in med bilder senare med paketer och utflykten med Christoffer och Lisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0