Helgen

Oj, vad man uppskattar helgen...

...när man jobbar heltid 5 dagar i veckan och de tiderna som jag har jobbat. Jag har inte jobbat månd-fredag sedan 2008 innan M kom till världen. Så det var nog i September 2008 som jag jobbade så senast.
Därefter så har det varit vikariat, "ledighet" och sedan plugget.

Men det är gott, man känner att man gör något :) Och jag trivs väldigt bra på detta jobbet.
Jag jobbar 3 veckor till, sedan börjar skolan igen. Sommaren har gått så jäkla snabbt!! Jag har ju inte hunnit med hälften av det som jag skulle viljat göra... Men, men ... det kommer fler tillfällen. Snart jullov ;) hihihihihi

Jag ska faktiskt lämna in schema på de dagar som jag kan jobba lite extra, så att man kan få en liten extra peng och tjejerna på jobbet kan få lite lediga dagar :)  (vågar knappt säga det... men skönt att NÅGOT verkar gå bra...)

Föreseten... måste ju tilläga: Nu när man får lite extra pengar till hushållskassan, vad hände då?? Jo, bilen pajade! (tur i oturen, det kostade bara 2200kr) Usch ja... det verkar vara vår lott. att få vara med om det ena efter det andra... det får liksom aldrig bara flyta på...

Well, FÖRSÖKER se det positivt, jag har ju iallafall en härlig familj, vänner, sommarjobb med trevlig personal och fortsätter snart min utbildning. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0