Tävlingsdags! :D

Nu kör vi igång med första tävlingen på denna bloggen :)

Denna gången är det ett armband som jag bjuder på, till vinnaren.






För att du ska ha möjligheten att vinna armbandet (blå eller rosa), så behöver du bara lämna en kommentar under detta inlägget (glöm inte er bloggadress eller mailadress så att jag får tag på er )

(Dessa armband är nya och kommer förpackade i en liten påse. Jag har sålt smycken för ett företag innan, men de slutade med hemförsäljning. Så har en hel del smycken på lager)


En extra lott:
Tipsa om en sida som säljer fina och billiga barnleksaker, inredning till barnrummet eller kläder. (Detta är tänkt att vi alla ska ha nytta av :) 

( Vill du så tipsar du om denna tävlingen, men inget krav )


Tävlingen avslutas den 8/8 2011

Kommentarer
Postat av: Anouk- En Rookiemammas Vardag

Jag e ju klart med;)



jollyroom.se

2011-07-31 @ 09:01:57
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0