En veckas roligheter :)


Bjuder på några foton från veckan som har varit :)




1. En rolig dag i skolan med aktiviteter från början till slut! Avslappning hos svärföräldrarna.



2. Avslutning i skolan, jag hade långt hår, dagen till ära! Sen blev det bus och mys hemma hos Emma & Robbin



3. Torsdagen bjöd på sådant varmt sommarväder så att "pooler" i olika storlekar, var ett MÅSTE! ;)
På kvällen blev det en enkel, men såååå god grillning... med tillbehör :)



4. En runda hem till farmor & farfar... på kvällen jobbade jag, men M & H stannade kvar.



5. Dagen bjöd på Loppisrunda med min älskade pojkar, svärföräldrarna, Josse, Rivver och andra roliga :)
Efteråt blev det fika hos svärföräldrarna.



6. Bad, bad, bad och bus, hos Alma, Emma och Jens :D



7. På kvällen blev det grillning med familjen Hansson. M fick sudsboll med Blixten i och såpbubblor, så han hade kul och hade fullt upp fram tills maten var färdig :)
Lite senare spelade vi kort (som jag vann ;) hihihi) Lisa & Christoffer dök med upp. Christoffer bjöd på kanelbullar och Lisa hade med sig presenter. Ett halsband till mig där det står: Änglar Finns :)  & En blixten tröja till M.





8. ♥♥♥♥♥♥  Tack alla för en underbar vecka!!!! :)  ♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0