Första dagen på Jobbet

Idag var det min första dag på det nya (sommar) jobbet.



26 grader varmt inomhus,





fick torka soppa, öl och glasskärvor från golvet, och massor av nyfikna diskussioner om mig (som de trodde att jag inte hörde) hihihihihi.

Utöver detta så jobbade jag med en mycket trevlig tjej, mötte mycket glada gäster, fick lära mig deras rutiner, åt väldigt god äppelpaj och fick prova på nästan allt som jobbet har att erbjuda... ja, jag tror att jag kommer att fixa detta galant.

Liiite jobbiga tider bara... Börjar 07,00 och slutar 15,30. Det betyder att jag måste stiga upp 05,30 för att hinna med lämning av M till dagis :/
Och jag är INTE en morgonmänniska! Men det är bara att gilla läget, jag är så glad att jag fick tag i ett jobb :D


Semestern är räddad ;)


Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

goooott!!!

2011-06-30 @ 18:50:02
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0