Nytt utseende... på bloggen

...Igen! Kanske ska tilläggas ;)


Ja, M hade svårt för att somna idag... Så jag satte mig vid datorn för att vara så tyst som möjligt. det var de eller tvn. Jag eller Vi, brukar inte vara tysta eller så... men han sprang upp flera ggr idag och frågade efter pappa, Christoffer och Lisa. Han trodde nog att dom skulle komma när han hade somnat :) hihihihi så sött.

Nej, de är nog lika bra att vara tyst och INTE ha roligt, tänkte jag ;) hahahaha
Nu har det gott 2 timmar och M sover, jag har nu blivit trött,  har 3 missade samtal och ett sms på mobilen, det är sent... och jag kom på att jag måste hänga upp tvätten :(


Det är väl bara att ta tjuren vid hornen... Min älskade sambo har varit så jäkla duktig när han har varit ledig, han kan ju inte komma hem imorgon å så har jag inte gjort något!!! Ne, jag får nog allt hänga upp tvätten innan jag somnar!

Natti, natti på er!





Något som jag absolut inte vill ska hända... men...





Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

tjuusigt!

2011-06-09 @ 08:11:59
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vilken fin press. Men kan fortfarande inte se hela på jobbe4-datorn. Massa "Plats" på Vänster sida. Så mkt försvinner å Höger. Vad söt han är som frågar efter oss. KRam

2011-06-09 @ 09:49:42
URL: http://lisathea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0