Boink, dunk, dank...

Mitt stackars lilla huvud...


Ja, det blev lite vin och ett par Morgan igår. Bakfylla... är det så det heter... är det så här det känns??! ;)

Jag blir nästan aldrig dålig efter jag har druckit, tror faktiskt att jag kan räkna de gångerna på ena handens fingrar... Trött kan jag däremot bli, speciellt på eftermiddagen, men de är oftast för att jag vaknar så jäkla tidigt på morgonen efter att jag har druckit. Brukar bli 3 timmars sömn eller något.
Men idag sooooov jag, vaknade och sov igen. Jag steg väl upp lite efter 12. Och jag mår pyton idag :( Lite groggy, tung i huvudet och trött i kroppen.

Det är ju som sagt inte så jäkla ofta man dricker och den nya Lchf dieten kanske har gjort sitt till.
Nä, de blir nog slapp i soffan resten av dagen..!



Ha de gott!

Kommentarer
Postat av: Katleen

Det är så det är, man vaknar efter alcoholen har gått ut ur kroppen, Har man druckit lite, så vakna man snabbt! Har man druckit mkt så kan det ta längre tid innan man vaknar : )

2011-03-06 @ 16:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0